Disney-konservativ

Gå och se Robin Hood! Den är faktiskt riktigt bra och väl värd att se på bio. Snygg film och bra effekter. Inte det minsta Robin Hood-klyschig heller. Det trodde jag inte att jag skulle gilla. Min Disney-konservativa sida fick ge sig lite.

Imorn har jag planer på att sola, jobba och dricka rosé på något trevligt hak. Det tycker jag låter som en rätt så hyffsad sommardag ändå.

Russel Crowe är bra i rollen som Robin Hood. Just like someone's watching me. Scary.



Nu ska jag nog hoppa i bädden tror jag.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Johan

Svar: Jaha, det är väl ingen film jag lagt märke till ^^

2010-05-22 @ 08:49:23
URL: http://jayb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0