Annons efter pimplare

Som tidigare berättat vill jag fira. Jag annonserar därför efter någon eller några som känner för att ta ett glas eller två. Känner mig inte så kräsen. Just join liksom. Köpt värsta coola rosévinet, Regatta Bay, fabulöst!

Som om inte det räckte så inhandlade jag även dom där nya chipsen, ni vet ugnsbakade. Tänkte att guh så käckt med lite nyttigare chips som dessutom är mer knapriga. Well, dom var goda i typ ett chips, sen tröttnade jag. Vill ha mina gamla vanliga onyttiga chips tillbaka.

Anyways, join me now.

Min finfina flaska rosé och den där påsen med inte så goda men lite mindre onyttiga chips.



Nu måste jag äta också. Dooh.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Gött markus, regatta bay är summer rosé of 2010.

2010-05-20 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0