Älska Göteborg

Vissa dagar bara älskar man Göteborg. Idag är en sådan dag. Gruset på gatorna är bortforslat. Solen är framme. Premiär för mina Converse. Skinnjacka och solglajor på. Ibland kan man ha det sämre. I och för sig var dagens presentationer inte så party. Då överdriver jag inte. Lovar.

Ansöker även härmed om att Rut kommer hem till mig och fixar med disken. Orkar inte riktigt. Medan hon ändå är i farten kan hon även få rensa diskbänksavloppet. Orkar inte riktigt det heller. Om Rut sedan får lite tid över skulle jag inte klaga om det hamnade några matlådor i min frys. Själv måste jag ju träna.

Passade även på att fota mitt lätt orakade ansikte ute i solen imorse.



Nä om man skulle ta tag i att packa gymbag?!

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0