Here we go again

Det var ett tag sedan jag blogga. Närmare bestämt en månad och lite till. Kände att det var dags igen. Har hunnit sluta skolan för denna gången. Har hunnit vara en vecka på Rhodos. Himla trevligt var det. Har hunnit flytta till Stockholm. Har hunnit jobba två veckor på mitt nya jobb. Sen så har jag även hunnit tjata på långsamma hantverkare. Ryktas att min lägenhet typ är klar?!

Mycket oklart när jag bloggar nästa gång. Men håll koll. Plötsligt händer det!

Himla mysigt hade vi det. Tycker att detta får vi göra om!



Nä nu ska jag sova en sväng.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-09 @ 20:50:01
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0