Freaky me

Färdigpackad! Jag borde nog bli personlig packningsassistent eller nått. Grym på att packa är jag i alla fall. Imorgon efter föreläsningen hoppar jag på tåget till Stockholm där jag kommer spendera en natt innan vi flyger vidare till London. Biljetterna och hotellreservationen är utskrivna.

Nu sitter jag och inväntar Jonas. Det efterfrågades visst pizza så tror bestämt vi kommer beställa det. Sen kanske lite popcorn till efterrätt om jag får bestämma.

Freaky me senast jag var i London på bron från Modern Tate.



Nu tillbaka till Losing it with Jillian.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

åh härligt! jag saknar London, ska dit om 3 månader men det känns ju som en evighet.

2011-01-19 @ 10:17:32
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0