The loser takes it all

Titta jag bloggar! Tog bilder på förfesten igår. Det var länge sen jag gjorde något sådant. Blev inbjudna till Mussis kompis Adam som i sin tur bjöd in till fest hos sin kompis Isabella. Långsökt det dära. Men det fungera. Alltid kul att träffa lite nytt folk. Att vi (Jag, Josef och Mussi) förlora stort på Alias behöver vi ju inte säga högt kanske. Åtminstone så skäms jag rätt så bra över det.

Premiär är det idag också. Premiär för i år på Handels. Första gången jag är i den här byggnaden sen 22 december. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tror gråta ligger närmare just nu. Tentaplugg är inte jätteparty. Kan snart allt och inget om Strategy and Organization.

Det blev visst lite suddigare framåt slutet. Jag skyller på dålig rom. Alltid romens fel!



Nä om man skulle gå tillbaka till The Crane-model kanske!?

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Smalltownboy

Gud va alla ser så hetero ut.. umgås du med sådana?

HAHAH :P

2011-01-09 @ 21:01:49
URL: http://smalltownboy.se/
Postat av: anna

överlevde du handels? ;)

2011-01-11 @ 15:54:23
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0