Nytt år

Gott Nytt År!! Ännu ett år har passerat. Ett spännande år måste jag säga. Har hunnit vara utomlands mer än vad som varit nyttigt för min plånbok, köpt min lägenhet, skaffat ny bil, tagit min kandidatexamen, börjat min master, för att inte prata om alla nya vänner man skaffat sig. Ett spännande år helt enkelt.

Tolvslaget firades hemma hos Felicia. Magnus lagade ihop en grym middag med oxfilé, entrecote, hummer och potatisgratäng. Vi andra var moraliska stöd. Vid ett-snåret letade vi oss till Operaterassen och fortsatte kvällen där. Riktigt najs nyår med andra ord! Lite mer vuxet än mina föräldrar som försökte spränga upp huset (typ).

Ett mycket trevligt, och till dagen i ära, stiligt gäng.



Nu ska jag slappa lite är planen.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Danne

Mys! =)

2011-01-10 @ 00:08:41
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0