London

Tiden går fort när man har roligt. Nu är jag på tåget snart hemma efter London och avslutning i Stockholm. I London har vi gjort allt och inget. Känns som att vi varit borta mycket mer än torsdag - söndag. Igår gick vi absurt mycket. Lätt över två mil till fots. Aj säger mina fotdynor idag.

Kul var det i alla fall. Hanns med både shopping, musikal (Wicked), två festnätter, ett par pubar och en massa runtvandrande för att se allt som ska ses (och lite därtill). Kan tillägga att trots det var mitt typ hundrade (give or take) besök i London så var det första gången jag spanade in Tower Bridge. Kul.

Vi tog oss en liten morgonpromenad genom Hyde Park. Alltid lika najs.
Mickes favoritplats i London. Marble Arch. Vi var där om och om igen.

Som äkta turister vandra vi till London Bridge för att kunna se Tower Bridge.

Festade gjorde vi också. Birgitta ville gifta sig med denna fläkt och stannade där resten av kvällen.



Nu ska jag snart förbereda mig på att ta mig av tåget.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0