Ledig

I'm back and I'm alive. H**vetes-veckan är över och jag är ledig. Ett ord jag inte använder allt för frekvent. Först på onsdag börjar nästa kurs så idag har jag dragit mig ordentligt och sitter och äter frukost NU (klockan är snart 14). Sjukt najs. När maten är uppäten blir det en sväng förbi Mormor som efterfrågat min hjälp.

Snubblade över Rebecca Ferguson's version av Sweet Dreams alldeles nyss. Hur jag kunnat missa den är för mig ett mysterium. Men nu är jag som besatt. Tror jag lyssnat säkert 20 gånger på den idag. Check it out.

Rebecca Ferguson - Sweet Dreams. I like. Alot.



Nu ska  jag leta reda på några strumpor och sen bege  mig.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

glad you like it ;)

2011-01-18 @ 09:57:15
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0