Glömde berätta

Oops!! Glömde visst meddela den lilla detaljen att jag och Michael drar till London. Närmare bestämt om en vecka ganska precis. Åtminstone drar jag till Stockholm om en vecka och på torsdagen går flyget från Arlanda till Heathrow. Planet tillbaka går på söndagen men skulle inte dö om det var inställt.

Ska bli sjukt najs var ju sjukt länge sen jag  var där senast, ett helt år för att vara rätt så exakt. Då var vi där med i stort sett hela Dys.Familjen. I år blir det lite mindre skala. Dock inte mindre roligt för det.

Jag och Anna efter Wicked. Det som inte framgår är att Anna härmar posen från Wicked-skylten.



Så nu tillbaka till mina artiklar.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

nice med London, have fun ;)

2011-01-18 @ 09:58:26
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0