Beach18

Man vet att man inte behöver shoppa när man klarar sig utan att tvätta på en månad. Utan att nått tar slut. Kör storatvättardagen idag och har märkt att så var fallet för mig. En månad sen senast. Kan säga att det blir en hel del tvätt då. Inväntar just nu sista torktumlingen innan jag får bege mig mot skolan.

Oklart vad som händer ikväll. Kan tänkas bli en film. Skulle tränat men det har jag ruckat lite på. Drar igång nästa vecka 100 % frisk istället. Bra idé tycker jag. Kanske ska börja satsa på beach11 istället för beach18?! Hade ju inte varit fel. Men officiellt kommer jag satsa på beach18 ändå.

Jag häckandes i soffan i väntan på bättre tider.



Dags att sätta lite fart här.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tyra

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-10 @ 23:57:11
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0