All Black and some Miami

Jag har börjat bli en mycket sporadisk bloggare. Men det är rätt najs ändå. Blev en liten utgång igår. Nästan lite impulsig. Var tema All BlackPush. Så var bara att klä sig så svart man bara kunde och sen leta sig dit. Jag, Jonas och Pelle röjde på ganska bra. Poppis på dansgolvet i alla fall.

Tog det rätt lugnt med drickat. Det var bra. Vaknade av ett sms från jobbet. Blir visst att jag ska jobba en sväng idag. Inte fel. Inte fel alls. Då är jag ytterligare en bit närmare min kommande bebis. Vad det är får ni se när den är införskaffad. Förövrigt fick jag lite Miami-cravings nyss. Blev taggad på en bild därifrån för ett par dagar sen. Kan inte säga annat än att det är ju najs att vara brunbränd året om.

Jag, Philip, Isabel (Philips flickvän) och hennes kompisar slirandes på News Café i Miami Design District.



NU ska jag släpa mig ur sängen!

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0