The seaside

Hänger fortfarande kvar nere i Frillesås. Konstaterat att jag inte kommer flytta in till stan förrän hantverkarna är klara. Rätt skönt att ha ett hus för sig själv, men framförallt en altan jag kan plugga på. Blev dock en liten sväng till stan idag, passade på att fota i lägenheten. Lägger upp bilder från det i morgon.

Förutom plugg har det blivit en hel del promenader här nere. Det ihop med att kolla på mina mäklarprogram är mina stora nöjen här på landet. Kan ju inte säga att jag stressar ihjäl mig direkt.

Rätt fint precis runt knuten hemifrån. Kan ju inte direkt klaga.



Nu ska jag skratta åt Blackout på femman.

Pusshej!
M

Kommentarer
Postat av: mj

woooooow

2011-05-08 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0