Sommar

Det där med att smälta in brukar inte riktigt vara min grej. Har inte heller några planer på att börja med det. Våren är officiellt här för att stanna och så är även mina färgglada kläder. Känner på mig att jag kommer vara den mest färgglada på kontoret i sommar. I like.

Har varit ledig idag. Känns jättekonstigt. Vet inte riktigt vad man gör när man är ledig. Dock var inga kompisar lediga nog för att kunna underhålla mig så fick helt enkelt ta en långpromenad på stan själv, jag och min musik.

Var det någon som sa sommar?! Får lite sommar-vibbar i alla fall.



Nä nu ska jag käka upp och sen bosätta mig på balkongen en liten stund.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0