Bevittna en sexakt

Tog nyss en snabbvisit till Bauhaus och tjackade kakel till min lägenhet. Kommer bli grymt snyggt. Nog om det. Fick bevittna en sexakt det första jag gjorde när jag kom hem. Två igelkottar som försökte fixa tillökning. Sjukt otippat att dom väljer våran entré till att pippa. Tror inte dom helt uppskattade mig. Man kan ju säga att jag störde lite. Elakt av mig. Men nu är det förevigat i alla fall.

De kära tu. Vad ska man säga. Der är ju kul för dom liksom.



Förresten. Såg just Hancock igen. Like it.

Ciao ciao!
M

Kommentarer
Postat av: ivantrip

sjukt kul! Inte alltid man får bevittna två igelkottar in action!

2011-05-19 @ 17:03:09
URL: http://ivantrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0