Cool brud i skåpbil

Ytterligare en ny idol: Sabine Schmitz, legendarisk racingförareNürnburgring i Tyskland. Klippet är från det brittiska bilprogrammet Top Gear och går ut på att man vill bevisa att en tjej kan köra snabbare med en skåpbil runt banan än vad den ena programledaren gjorde i en Jaguar.

Tycker synd om stackarna i sina dyra Porschar eller snabba motorcyklar som blir omkörda av en skåpbil, körd av en tjej. Själv är jag nu fast besluten att jag nästa sommar ska köra ett varv på Nürnburgring i Porschen, och mitt mål: köra snabbare än Sabines skåpbilstid.

Sabine Schmitz i en skåpbil. Notera hur hon ser nästintill helt oansträngd ut. Snygg brud dessutom.



Värt att nämnas: likadan skåpbil kör Samir ner till Göteborg imorn.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Samme

Haha kommer ta sån jävla tid för mig att köra ner imorgon men faan jag kommer ner iallafall :P

2010-09-01 @ 21:14:21
URL: http://sammef.blogg.se/
Postat av: Philip

Jag hänger på ner med min också½!!!

2010-09-03 @ 13:38:29
URL: http://effectivesailing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0