På äventyr

Spännande igår. Kinaklass-reunion. Mycket trevligt. Vi hängde loss hemma hos Patrik för att sedan dra oss vidare till vad för mig är helt outforskad märk. Närmare bestämt Andra Långgatan. Spejsat! Inte nog med att det var Andra Lång, det var till och med i Ung Vänsters lokaler. Snacka om ny mark.

Idag blir det jobb. Sen har jag hört ryktas att några Stockholmare är på väg ner för att göra oss sällskap i Götet. Detta kan bli ytterligare en spännande kväll alltså. Me likes.

Inne i Ung Vänsters lokaler. Min mobilkamera imponerar verkligen. Not. Får duga.
Pelle skrek: "MARKUS MARKUUUUS", jag bara: "Vadå??", Pelle:"KOOOOLLAA, CUUUM".



Om man skulle ta sig ur sängen snart kanske?!!

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0