Time to do some good

Blir så trött på mig själv så jag vet inte vad. Stressade som fasen imorse för att hinna till gruppmöte klockan tio. Väl på skolan kollar jag på klockan. Konstaterar att den bara är nio. Jag har tagit mig till skolan en timma för tidigt. Skit!! Var ju så skönt att sova dessutom.

Får väl försöka göra lite nytta. Vilket jag faktiskt lyckats med. Två artiklar funna och massa musik spelad. Frukost inköpt från SjuElvan så nu kan jag snart bli människa igen.

Will.I.Am and Nicki Minaj - Check it out. Lite skön såhär på morgonen får jag säga.



Nu ska jag leta flygresor. Har inget bättre för mig.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha så där har jag också gjort nån gång. så jäkla surt att komma för tidig!

2010-10-08 @ 10:55:05
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha ja det förstör ju hela dagen, särskilt när man verkligen tvingat sig ur sängen.

2010-10-08 @ 23:58:34
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0