R.I.P.

Jag är död. Åtminstone fram till den fjärde november. Totaldäckade på sängen när jag kom hem från skolan. Vipps sov jag förbi middagen. Blev dock lite piggare när jag kom på att det bara är en månad och fyra dagar kvar till Miami. Tänker hänga på beachen dagligen. Känner mig värd det.

Om någon missat det så är det Despan på TV ikväll. Kan hända att jag redan sett avsnittet. Men värt att se ändå.

Miami i våras. Too long ago now. Man borde åkt dit så fort hösten började egentligen.



Nu soffhäng som aldrig förr!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: danne

åh vad härligt det ser ut! Vill också åka dit.

2010-11-11 @ 07:33:21
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0