Köp medges ej

Då var man nyfrisserad. Grymt skönt. Blev dock lite dramatiskt. Kom tillbaka för att även köpa vax, so far so good. Ska betala med kreditkortet, "köp medges ej", nähä, testar betalkortet, "köp medges ej". Vid detta laget var jag ganska bitter vill jag lova för fanns ju pengar på båda två.

Ringde bankens kundtjänst. Tre köp har gått igenom. Nu blev jag riktigt bitter. Tur att hon på kundtjänsten var underbar och sa att dom fixar tillbaka mina pengar. Sluta dock med att jag fick betala vaxet kontant. När hände det senast?!?! Kontanter liksom.

En nyfrisserad och en aning trött Markus ser ut så där.



Nu blir det att läsa några fler artiklar innan jag infinner mig på Polishuset.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint håret blev!

2010-10-06 @ 13:17:38
Postat av: Simon

I helgen hade jag två kunder som frågade om vi tog kort...jag höll på att tappa hakan båda gångerna, det skulle ju vara mer relevant att fråga om vi tar kontanter...vi lever ju ändå på 2000-talet hahah!

2010-10-06 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0