Bra tider idag

Min lillebror tyckte det var dags för oss att schteka lite idag. Så det gjorde vi. Självklart var vi tvungna att ta varsin bil för att kolla till båten nere i hamnen. Fota det var vi också tvungna att göra. Sen är jag ju tvungen att lägga upp det här. What else to do!?

Resten av dagen har jag spenderat som målare. Så nu har vi en fin insida på balkongen i alla fall. Det är alltid något. Utsidan får bli nästa vår eller sommar.

Schtekigt värre. Philip påpekade att jag ser ut exakt som Pappa på ett gammalt kort. Undra var jag kan hitta det?



Nu blir det kolla på film med Mamma och brorsan.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja herregud snacka om stekare ;)

2010-10-03 @ 10:17:09
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte mycket till stekare, med 2 så trötta bilar!

2010-10-03 @ 19:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0