Trollbunden

Hemma från jobbet och funderar på vad jag ska äta till middag. Alternativen är djupfryst spagetti med köttfärssås, mackor och ägg, eller pizza. Tror det lutar åt nått av dom senare. Mitt liv kretsar kring mat. Gillar att äta. Ofta. Borde typ köra "Halv åtta hos mig". Synd att jag inte kan laga mat bara.

Hängde som bekant loss hos mina föräldrar igår. Dom är helt trollbundna av fyrans "Så mycket bättre" och jag måste erkänna att det är ett ganska mysigt program faktiskt. Artister som bor ihop och tolkar varandras låtar. Igår tolkade alla Petter. Kul att se typ Lill-babs sjunga jazz-version av rap. Bäst var i och för sig Petra Marklunds (September) version av Mikrofonkåt. Real nice. Vill typ ha den på spottan.

Petra Marklund (aka September) tolkar Petters "Mikrofonkåt". Nice.



Nu Amazing Race på TV. Sjukt najs.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

de ska tydligen spela in de där låtarna "på riktigt" så du lär få den på sopttan ;) jag gillade mest pluras version på logiskt. kanske för att jag älskar dne låten.

2010-11-08 @ 09:25:23
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hennes version var helt klart grym! Gillar den!

2010-11-08 @ 12:55:43
URL: http://hedera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0