Som jag längtat

Är redan beroende av Robyn's senaste Body Talk pt.3. Alla låtar är grymma men Time Machine och Stars 4-ever är nog mina favoriter. Lyssna här nedan!! Var dock inte helt lätt att "bädda-in" den. Får se om det funkar. Micke vägra hjälpa mig den jäkeln.

Sen har jag grov beslutsångest också. Stockholm eller inte Stockholm till helgen är frågan!? Sista möjligheten detta året för min del. Ska jag? Ska jag?

De fem nya låtarna på nya Body Talk pt.3 albumet. Sen kommer även 10 remixer. Najs.


Nu ska jag värma lite middag.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Fredrick

Tack för Robynlåtarna! Det länkas flitigt på Facebook just till din blogg!

2010-11-13 @ 14:59:30
Postat av: Markus

Haha va roligt!! Här taggas det till Robyn as we speak :)

2010-11-13 @ 19:13:10
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0