Diplomering

Stor dag idag på flera sätt. Min käre mor fyllde 50, vilket givetvis skulle firas! Det var även en speciell dag eftersom jag idag hade min diplomering, helt underbar känsla. Både Mamma, Pappa och Mormor var på plats, togs inte ett eller två kort vill jag lova. Vi snackar FULLT minneskort.

Resten av kvällen har spenderats med att fira Mamma, lite drinkar hemma hos vänner och vidare ut på restaurang där jag åt mig tjock. Fick till och med en doggy-bag på det Mormor inte orkade äta. High-life!

Kan ni hitta mig där i mängden?



Nu ska jag sova. Är så trött så jag vet inte vad.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag dööör Markus! Hahaha du är ju en av de få som tittar in i kameran! LINSLUS;)

2010-12-01 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0