Likes Filippa Reinfeldt

Idag känner jag mig sjukt vuxen. Skrivit typ hela dagen på uppsatsen. Eller åtminstone till klockan 18 för då stod det mer vuxetgrejs på schemat. Eller vuxet vet jag inte. Var ju med MUF så jag var nog en av dom äldre där. Föredrag med Filippa Reinfeldt.

Föredraget var riktigt intressant faktiskt. Hon pratade med stor entusiasm om sjukvårdspolitiken. Vilket är en av delarna jag har haft sämst koll på innan. Hon talade mycket om vårdval Stockholm, vilket lett till bland annat 37 nya vårdcentraler (under lågkonjunktur dessutom), det kan jämföras mot MINUS två vårdcentraler under mandatperioden innan (under högkonjunktur). Spännande.

Efteråt bjöds det på lite plockmat medans man skulle mingla runt. Måste säga att Filippa verkar vara väldigt sympatisk och snabbtänkt. Skulle lätt vilja se henne som statsminister!

Filippa Reinfeldt i en bra diskussion om att införa vårdval i hela Sverige om vi vinner valet.
Lite plockmat, muchogott får jag säga.
Någon som märkt att det är massa regnbågar i Göteborg nu? Typ mysigt.



Nu ska jag nog sova. Tandläkaren klockan åtta imorn.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: MJF

Plockmaten fick min mun att dregla :D

2010-05-03 @ 22:58:50
Postat av: Best Of Christian

Det förstår jag! Rowland & Guetta är fan grymma! Kelly är från och detta Gudinna över house/club-musiken! Lambert är grym han också! Gillar när han gör Mad World under sin American Idol-tid!

2010-05-03 @ 23:04:30
URL: http://bestofchristian.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Tack så mycket! :)

2010-05-04 @ 08:25:27
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: simon

our first lady liksom, hon är så bra! :)

2010-05-04 @ 22:45:43
URL: http://egoosimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0