Gigantisk spontanfest

Asså gårdagens gigantiska spontanfest var galen. Helt galet rolig. Va flera tusen dansande människor där. Massa musik. Grym DJ. Vill lova att vi rev runt i gruset under Gaga. Idag är jag trött.

Det borde vara spontant varje dag. Mer spontanfest åt folket!

Kvällen började hos Mussi. Där hängde vi på takterrassen.
Första vändan på Skansberget (Skanskrona). Mussi vill visa tänderna. Det gör inte Tobie.
Mellanfestade hemma hos Andrea som bor precis nedanför.
Andra vändan på Skansberget. Det var livat på dansgolvet (dvs grusplanen).
Även Alva hade hittat dit. Möttes alldeles så där random.
Jag och Carro. Vi jobbade båda två idag. Pigga och fräscha.
Vi lyckades ta oss ner från berget. Det var inte lätt vill jag lova. Vems är armen bakom Mussi?



Nu ska jag beställa pizza. Det är jag värd.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

fest är häligt

har varit på två st i helgen

2010-05-23 @ 20:23:18
URL: http://silverseb.blogg.se/
Postat av: Robin

Sparat in typ 700 på två klippningar som jag fick gratis, så klart värt det. En rolig upplevelse också.

Fick mvg på frisyren förresten :)

Det blev "kort på sidorna och längre uppe på, med en markerad kant på höger och inklippt på vänster.

2010-05-23 @ 20:40:29
URL: http://robinwinberg.blogspot.com
Postat av: tobie

haha. du fick ditt rosé till slut.

2010-05-24 @ 00:04:25
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0