Maj 2010

Sol ute. Det har jag inte fått märka av. Har suttit inomhus med c-uppsats och annat skolgrejs hela dagen. Passade även på att städa typ hela lägenheten. Känner mig lite duktig faktiskt. Kanske ska unna mig nått sen.

Förövrigt så har jag nu uppdaterat min playlist. Nu är den värd att heta M:s maj 2010. Den är najs. Lyssna på den. Bli lika musikschizo som jag. Schizo är det nya svarta om du inte visste det.

Lyssna!!

Råkade visst zooma lite. Tänka sig. Nu syns att jag inte orkat raka mig.
Zoomar man ut syns att jag inte heller orkat fixa håret. Keps på!



Hänger framför Ugly Betty nu. Snart Desperate. Najs kväll.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Alfred

Jag inspekterar städningen på torsdag?! ;)

2010-05-11 @ 21:24:22
URL: http://alfredolsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Yay! Jag har likadana glajjor! :D

2010-05-12 @ 00:43:49
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0