Tidigarelagt sommarlov

Har inofficiellt redan tagit ut sommarlov nu. Har opponering på uppsatsen imorgon. Men vår handledare tyckte om den, hade bara några små anmärkningar. Hoppas att det inte blir för mycket extra under opponeringen. Om inte så kommer vi bli klara innan torsdag. SOMMARLOV.

Fick solat lite på balkongen precis. Det vill säga innan jag somnade på soffan. Ska laga mat och läsa ytterligare en uppsats innan jag hänger loss vid TV:n resten av kvällen.

Vad har ni för er där ute?

Avenyn har haft en solig dag idag. Det gillar vi.
Passade på att traska hemåt. Blev till Focus för att handla sen fick spårvagnen bära hem mig.



Dags att ta mig ur min soff-koma.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du ser ut att ha haft en nice måndag ;)

2010-05-24 @ 19:09:33
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0