Skrubbat som askungen

Älskar vädret idag. Tog en långpromenad till skolan för att upptäcka att jag ändå inte kunde skriva ut (¤#&% kursportal). Fick för mig att sola när jag kom hem. Får panik över att balkongen är skitig. Så mitt solande bestod av att skrubba hela balkongen. Både räcket och golvet är nu blänkande rent!

La sedan halva mig inomhus och halva mig på balkongen, ville ju att magen skulle täckas av balkongen. Där låg jag sen. Länge. Somnade till och med. Skönt!

Lyssnar på min playlist samtidigt.

Gillar min lilla fabulösa tofs. Känner mig cute när jag solar.



Kanske borde laga middag snart. Någon som vill laga? Jag betalar.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0