Skaffa ett jobb

Sitter på skolan lite lätt sliten och skriver uppsats. Uppsatsskägget är kvar, det rakas inte av förrän efter första inlämningen på onsdag. Börjar gå framåt i alla fall men tror vi har mycket öh-jag-fattar-inte-det-här-vi-får-ändra:nde framför oss.

Såg förresten en kul liten reklam på spårvagnen. Ung Vänster som vill att Reinfeldt ska ge dom jobb. Undrar dock om det hjälper att se så sur ut om man vill ha ett jobb? Har en känsla av att man faktiskt får göra lite själv för att få jobb. Fungerar inte att bara vänta och tjura.

Som ni kanske förstår så har jag väldigt svårt för att man alltid måste se så sur ut om man ska vara vänsterpartist, är det något obligatorium? Kollade in MUF:s hemsida bara för det, massa leenden på reklamen där.


Se så lycklig hon ser ut...eller inte. Le så kanske du faktiskt kan få ett jobb.

Titta han ser glad ut och har faktiskt fått ett jobb. Som dessutom hjälper andra.



Nu ska jag fortsätta skriva analys i cuppsatsen.

Pusshejs!
M


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tycker att den där bitterfittan från Ung Vänster ska ta lite eget ansvar och skaffa sig ett jobb själv.

2010-05-19 @ 10:28:26
URL: http://wikner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ung Vänster borde inte få göra reklam överhuvudtaget.

2010-05-20 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0