Personligt kreditrekord

Idag blev jag vuxen. Förutom att skriva c-uppsats så har jag även haft lite annat för mig den senaste tiden. Nämligen köpa min lägenhet. Köper den jag redan bor i, sjukt smidigt behöver inte ens flytta liksom. I måndags var det sista klart med föreningen och idag skrev jag under de sista pappren hos banken.

Mitt dyraste köp hittills (och även nytt personligt rekord i kredit) går igenom om exakt en vecka. Sen blir lägenheten min i månadsskiftet. FATTA va skönt!! Här ska minsann göras om. Blir mycket nu i sommar. Tjohoo!

Borde fira på nått sätt. Kanske får bli en sväng förbi systemet. Efter att jag läst en uppsats of course.

Jag och Pelle efter årets första uteserveringslunch. Najs vill jag lova.
Pellis igen och Jonas.



Gillar den här dagen. Den blir bara bättre och bättre.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh nice:) grattis! jag blev isf vuxen för fyra år sen:D

2010-05-20 @ 15:19:24
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Robin

Det där liknar ju Lund eller Malmö..?

Grattis till lägenheten förresten.

2010-05-20 @ 23:22:35
URL: http://robinwinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0