Ovala rummet

Nu har jag all rätt i världen att vara seg. Började dagen med att skriva GMAT-testet, vilket jag inte kan säga att det gick bra, alls. Kan ju bero på att man normalt sett ska plugga sex månader i förväg medans jag inte ens kollat upplägget innan.

Fortsatte dagen i Ovala rummet. Låter spännande va?! Nog var det spännande alltid, även om det inte är det där kända Ovala rummet. Utan jag och Birgitta satt inne på Svensk Handel och intervjuade en snubbe om arbetsrätt till vår uppsats. Grymt givande intervju. Men efter en dag med både GMAT och intervju är jag nu seg.

Ska tydligen på Grekisk kväll hos kinesen (aka Pelle aka Pernilla) idag. Får se om jag orkar. Känner att jag har massa att fixa med också.

Man får passa på att sitta på balkongen så länge solen lyser!!



Nu ska  jag ta tag i min disk (igen).

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: l§m

Osäker på vad du ska rösta i årets riksdagsval?

Kolla min blogg och lär dig mer om Sveriges politik och vad den gör för dig.

2010-05-06 @ 12:23:30
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0