Livet i ett nötskal

Det här är mitt liv just nu. Hänga timma efter timma framför en stor (!) datorskärm och även en mindre. Anledningen till den mindre är för att MSN inte fungerar på den stora och min uppsatspartner är på annan ort. Börjar rent av faktiskt hata vår uppsats. Den är ivägen för mitt solande.

Som ni kanske märker på nedre bilden så är det trots alla rapporter om regn, sol i Göteborg. Jätteskönt ute, men jag måste sitta inne. Life is SO not fair. Uppsats borde skrivas på vintern, inte på våren när det finns chans till sol.


Stor och liten dator.

Min verklighet känns rätt så deprimerande måste jag säga.



Nu ska jag fortsätta skriva emperi. Undra om man kan ha tråkigare?

Pusshejs!
M


Kommentarer
Postat av: tobie

stackare!

2010-05-15 @ 19:07:16
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0