Kornig kopia

Som jag ser ut nu har ni sett mig innan. Kolla bara på sidobilden. Kör på exakt den outfittan idag. Lyckades dock inte lika bra med posen. Skyller på för dåligt ljus, för osystemig kamera och att jag nu inte hade någon som höll i kameran åt mig. Bortförklaringar is the shit.

Ikväll har Pelle inflyttningsfest och försenad födelsedagsfest (en si så där fem månader sent). Dit är jag tvingad att komma. Men satte mig bara som "maybe attending". Mohaha.

Så ser jag ut idag. Lite kornig och lite plattare hår, annars likadan som nedan och till höger.
Sidobilden känns lite bättre. Nu undrar jag varför jag inte snodde med mig stativet hemifrån?!



ÄÄÄÄTAA nått. Annars får jag inte festa ikväll. Så är det bara.

Pusshejs!
M


Update: Pelle, skägg passade inte till denna outfittan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0