Stackars kreditkort

Idag var det moln. Det var tur. Min panna kan man likna vid ett trafikljus (stoppfärgen då). Dock så där underbart varmt ändå. Molnen fick oss att dra en sväng förbi Sawgrass Mill Mall. Du har inte sett ett köpcentra förrän du varit där. Stort.

Sawgrass resulterade i följande; Hos Ralph Lauren: två tischor, tre pikéer och en hoodie. Hos Calvin Klein: tre par kalsonger. Sen blev det även ett par Carerra-Solbrillor. I Miami har man alltid solbrillor. Även på natten. Det är coolt.

Man kan ju tänka sig att shoppingen tog slut där. Icke sa nicke. Jag och Philip åkte till South Beach för att kolla läget (alla halvnakna människor och flotta butiker). Det sluta med att vi hamnade på Hilfiger, där kom jag ut med ett par chinos och ett par shorts. Ville ha ett till par chinos men Philip tvinga ut mig. Köper dom nån annan dag.

Oj!! Va mycket jag tjatar (läs: skryter). Men det är faktiskt kul. Nu vill jag ju veta hur ni har det där hemma också?? Vår än??

Hänger loss på South Beach. Självfallet är nya brillorna på.

Observera mängden människor trots vädret. Inte en käft som är nykter heller.

Min lilla shopping. Det är inte bra för mitt kreditkort att vara här.



Funderar på att ta ett nattdopp i poolen. Kan inte riktigt bestämma mig.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Robin "stilrobin" Fröström

Sv: De kommer från Gant Rugger :)

2010-03-29 @ 10:33:31
URL: http://stilrobin.com
Postat av: anna

det låter som det inte går nån nöd på dig du ;P



sv: haha eller hur, men gansk amkt kul att minnas från tonåren också!

2010-03-29 @ 18:25:43
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: tobie

ofta du är i miami och glassar!



Japp, såklart jag ska på gagan. Du med va?

2010-03-30 @ 00:04:28
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: Gustav

Åh, så härligt! ;) Jag skulle nog ligga på stranden trots vädret!

2010-03-30 @ 20:29:36
URL: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0