100 procent Tetra Pak

Va nere i Ullared idag. Vi såg Morgan, Anna blev alldeles till sig i byxan. Som vanligt fyller man hela bilen. Har nu nya gardiner i 100 % polyester, en MJ-tavla, nya plastblommor, x antal filmer och massa annat tjafs.

As we speak dricker jag och Anna rosé från Tetra Pak (mer classy än så är vi inte). Drar snart till Port Du Soleil. Vill ni se dom två mest fabulösa individerna i Göteborg, dra dit, men kolla inte åt vårat håll. Det utlovas Miami-feeling. Sätter mina pengar på det så bäst att det stämmer nu.

Senast jag hängde loss på Port Du Soleil. Dock med Dan då. Vi minglade.
Det enda ni får se från Ullared just nu. MJ i sin storhet numera på min vägg.



Dags för oss att kolla när vagnen går.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: eric

Bara så du vet, det finns bra viner i Tetra Prisma-förpackningar. Kolla länken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0