Slottsskogen

Det är svårt att planera sina dagar när man är ledig. Tur att man har kompisar som är lika lediga. Efter en snabb (!) sväng på banken (vuxenpoäng) mötte jag upp Christopher så tog vi en promenad till Linnégatan för att luncha i solen. För att ytterligare fördriva tiden passade vi även på att inhandla glass och bosätta oss i Slottsskogen.

Efter den mycket krävande eftermiddagen fick jag ta en powernap när jag kom hem. Man var ju tvungen att orka sola på balkongen en stund också. Vill inte bli blek igen. Orka det. Nu börjar några träd skugga min balkong så får väl gå in och diska då.

Hänger i solen. Som synes har underdelen av mina armar inte fått så mycket sol. Sexy. Or not.
Lurviga ben? Jajamensan. Bruna ben? Jajamensan.
Någon form av Schweppes med is och min lilla bebis. Mer än så behöver jag inte.



Nä dags att ta tag i mitt berg av disk. Trist.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Slavdrivarn

Det går bra att komma hem och måla hus också!!

Då gör man nytta samtidigt som man blir brun.

2010-06-16 @ 08:06:53
Postat av: anna

åh lät som en perfekt dag det där! jag vill också sola på min balkong men så jobbigt att vara ut ei värmen när man är sjuk.

2010-06-16 @ 09:05:52
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det där såg ju bra härligt ut ;)

2010-06-16 @ 14:33:29
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Gustav Marklund

stekigt värre, finns dock inget bättre :D



I sevilla och Lepe :D

2010-06-21 @ 18:19:47
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0