Please remove

Sen jag städat klart har jag verkligen inte gjort mycket. Sjukt tråkig dag. Borde inte få finnas i almanackan. Spenderat mycket av dagen framför datorn. Kvällen fick bestå av Fula Bettan, Cougar Town och nu alla nattserier; SATC och Two and a Half Men.

Imorgon väntar Freeport, det vill säga innan jag måste åka till Landvetter för att hämta min mor. Gissa om hon skulle vara sur om jag inte väntade där. Just det, den 21 juni kommer jag bli en lycklig man. Hängde ni med i nyheterna idag så förstår ni.

Ja, där i mitt hörne av soffan hänger jag en stor del av mitt liv. Bara så ni vet.



Nu ska jag bannemej sova.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja men jag brukar inte ha koll på shakira, det har jag ju dig till ;)

2010-06-09 @ 09:58:43
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0