Luktar på blommorna

Idag har jag inte gjort för mycket. Sovit, ätit pizza, kört ner till mina föräldrar, klippt gräs. Nu ligger jag bara här i solstolen och hoppas att jag får någon mat snart. Skulle behöva en kudde för att hålla uppe huvudet. Men man kan väl inte få allt här i världen.

Har faktiskt kramat av Anna också. Hon lämnar mig och resten av Dysfunktionella Familjen resten av sommaren för att vänstra med landet i väst, Amerikat. Skulle ljuga om jag sa att jag inte är lite avis alltså.

Ska faktiskt spendera min midsommar här nere. Jag är av den sorten som inte direkt uppskattar midsommar utan hellre bara vill ta det lugnt och ligga här i min solstol och lukta på blommorna (eh typ). Lite som Tjuren Ferdinand.

Eh blev lite ljust när man tog kort med cammen. Men tur det. Då ser ni inte hur otränad jag är.



Om jag skulle ägna mig åt att göra ingenting kanske?!

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0