Händelsernas centrum

Det är nog många som vet att ett av mina favoritnöjen är att gå på stan själv med musik i öronen. Spanar på allmänheten. Idag gjorde jag det optimala; gick en lång promenix, köpte en glass och satte mig i solen mitt på Kungsportsplatsen, mitt i händelsernas centrum. Det var himmelriket för en spanare som jag.

La även märke till hur många som samlar tomburkar/tomflaskor. Soptunnan framför mig blev inspekterad av inte färre än sex personer under den tiden som jag satt där. Dom kan ju vara glada att det är soligt och varmt i alla fall.

Jag med utsikt över den mycket omtyckta soptunnan.
Hänger i solen. Det är min grej.
Tänkte egentligen fotat en kråka som satt bredvid mig men blev på hotellet istället.



Nu dags att laga mat. Sen Handelspuben.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det där såg gött ut ;)

2010-06-02 @ 19:31:17
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Stefan

åh! Jag känner igen mig :P haha

Postat av: anna

alltså jag får svindel bara jag kollar på den där poolen uppe på avalon. skulle aldrig våga simma ut "över kanten" där haha

2010-06-02 @ 20:33:52
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Freddy

Tja,såg dig igår när jag åkte vagnen från jobbet. Stilig grabb du e :-)



Vart har du införskaffat dina fina solglasögon?

2010-06-03 @ 12:38:56
Postat av: Markus

Hehe tackar tackar, får säga hej när du ser mig ;)



Dom är "Carrera" köpta i Miami, men finns även i Gbg har jag sett :)

2010-06-03 @ 20:59:50
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0