Time to go shopping

Trevlig middag igår måste jag säga. Satt mellan Stu's fru Liz och Sheila, dom två, enligt Philip, största shoppaholicsen i Miami. Kände mig som hemma med andra ord. Vi blev alla inbjudna på filmkväll hos Stu och Liz på onsdag. Kommer inte bli som andra filmkvällar vill jag lova.

Idag väntar Saw Grass Mill Mall. GIGANTISK (!!) outlet i typ mitten av Florida. Det vill säga cirka 45 minuter med bilen. Men lätt värt det. Ska hemsöka Raffe så mycket jag bara kan.

Philip, Sheila och jag igår på restaurangen.
Mamma, Pappa och Isabel.
Självklart var ju Pappa tvungen att få lite uppmärksamhet även om han gjorde sitt bästa för att slippa.



Nu ska jag duscha innan dom andra kommer hem.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0