Sibirien

Hemma igen. Känns inte skönt. Varit en ganska skön resa hem. Gick in i koma på långflyget så är rätt så utvilad faktiskt. Sen är det lite kul. Vi är fyra personer i familjen och vi åkte hem på tre olika flyg. Mamma och Pappa flög först men kommer hem sist (dom missade en av sina connections). Jag flög 5 timmar efter dom från Miami, sen lunchade jag ihop med dom på Heathrow innan jag hoppade på mitt flyg.

Sista dagen blev härligt slapp nere på klubben. Sheila bjöd oss alla på lunch. Isabel tog Philip till flygplatsen och ytterligare lite senare tog Sheila mig till flyget. Mycket snällt.

Philip, Isabel, Sheila och jag på poolkanten nere på klubben.
Mys vid poolkanten.
Jag och Philip posar loss.



Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att plugga.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0