Sommar och sol

Min hemtenta går trögt. Omformulering: ingen motivation till att skriva på den just nu. Får bli i natt eller nått. Istället är jag fortfarande kvar hemma hos mina föräldrar. Här är finns det mat och värme. Två saker som inte finns i min lägenhet. Men senare idag är jag så illa tvungen att åka in för ska till Stockholm imorgon.

Jag och Pappa tog precis en ordentlig långpromenad ute i solen. Frillesås är faktiskt riktigt fint även på vintern. Om det är snö och sol vill säga. Isen ligger så långt ögat kan nå. Nästan så man vågar gå ut till öarna.

Sommar möter vinter. Fint är det i alla fall.
Jag efter erövringen av vårt första "berg".
Pappa efter erövringen av vårt andra "berg".



Nu ska jag nog plugga. Lite i alla fall.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

åh ser riktigt vackert ut! hoppas du fixar hemtentan och får det bra i sthlm :)

2010-12-30 @ 09:05:14
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0