Casa Sheila

Då var man framme. Blev en spännande resa. SPRANG mellan terminalerna i London, hetsade mellan terminalerna i Chicago. Trots det så blev jag två timmar sen till Miami. Sista flyget gick dock bra ändå, fick tre säten, vilket jag utnyttja till att få en säng.

Jag landade 15 timmar före mina föräldrar som kommer först om några timmar till Miami. Har därför bott första natten hemma hos Sheila som gett sig själv ansvaret som reseledare/aktivitets-uppfinnare/Miami-mamma. Det är najs. Spenderat förmiddagen med att vandra runt i The Groove. Blev lite champagne till lunchen. Inte fel, inte fel.

Philip utanför Sheila's hus.
Sheila och jag vandrandes runt nere i The Groove.
Lite champagne till lunch är ju inte fel.



Nu är det dags för oss att checka in på hotellet.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

åh härligt att vara borta i värmen! njut nu! och du champagne till lunch är alltid bra :)

2010-12-01 @ 21:25:09
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Erik

Du får fortsätta blogga loss i Miami. Jag vill ha massa tips på vad man kan hitta på där borta sen. Haha!

2010-12-02 @ 16:51:58
URL: http://Johanerik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0