Då har man mer sällskap

Igår kom Philips kompis Daniel ner. Så nu är vi tre personer i huset. That's fun. Dom badar och jag sitter i skuggan just nu (min röda mage tycker det är en bra idé).

Daniels väska har inte kommit från Frankfurt än. Det betyder att vi måste shoppa idag. Guh va hemskt. Då kanske jag kommer hem med ett par skjortor till. Ska ha tag på en keps också. Man kan säga att jag behöver en faktiskt.

Hur har ni det hemma? Solsting?

Ska man ta ett dopp eller ska man inte ta ett dopp? Det är frågan.
Så där ser ett Miami-kontor ut. Känner att det är min stil.

Daniel och Philip kör solen. Jag kör skuggan.



Nä, nu ska vi ta tag i den här dagen.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hmmm, jag är inte alls avundsjuk!

2010-04-02 @ 12:18:34
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: Tobias

Vill bada nu!

2010-04-04 @ 12:50:59
URL: http://grymtroligperson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0