Kräftigt poolpartey

Igår åkte man hem till sina föräldrar för att ta det lugnt och ha en helt nykter helg. Det gick ju lite si och så med det. Skulle visst på kräftskiva fick man reda på. Gratis sprit säger man inte nej till. Party.

 

Mitt i kvällen blev det lite poolpartey också. Drog hem till oss minsan. Flera hundra meter var det. Sjukt långt. Tur att man hade musik på mobilen. Bada bada bada. Torka. Nu tillbaka till kräftskivan. Fettbra!

 

Blev ju fett liksom. Lite segt att man skulle upp idag bara. Sak samma.

 

Innan det börjar spåra....

Dom två crazy guestbloggarna... helt galna I tell you....

Dansgolvet där allt händer...

Kanske inte helt normala... eller kan det vara fulla??

... nejdå Adam är inte ett dugg konstig... och jag posar aldrig...

Haha!! Observera Philips backslick trots under vatten... (Bild snodd av Adam)

Då var man torr och påklädd igen... kräftskivedags... igen....

 

 

 

Nu ska jag nog lägga mig och dö i soffan... trööött!

 

Pusshejs!

M

 

Grattis Anders och Tord som visst fyller år...


Kommentarer
Postat av: anna

shit vad jag älskar bilden som är tagen under vattnet! tre grymma killar ju ;) nice.



svar: ja notting hill är ju på TV nu om en kvart! perfekt :) ska du se?

2009-09-13 @ 20:41:10
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha samma här! usch vad jag hatar det programmet. jag tycker det blir så pinsamt när det är på svenska. det är liksom inte vår kultur att bete sig så här ;P

2009-09-13 @ 20:50:47
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Tobias

mhm det har du rätt i, sjukt snygg i den reklamen :D

2009-09-13 @ 22:06:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Rädd att det redan kan ha spårat vid den bilden du... =)

2009-09-14 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0