Svettig som få

OMG! Jag är totalt genomsvett. Dansa är nyttigt för en gammal man som jag. Jag och my bajb Anna har just kollat på Hairspray. Kvinnan hade inte sett den. Skandal.

 

Man skulle kunna säga att hon nog tycker lika mycket om den som jag nu. Vi spolade tillbaka slutet tills vi inte klarade att andas längre. Var tvungna att lära oss dansen. Kunde likagärna vara vi två som gjort koreografin. Galet.

 

Jag och Anna inte längre så fab på nära håll. Fick bli självutlösarn. Dansat för mycket.

 

 

 

Väntar på att Cooljonas ska logga in så vi kan boka tåg till P!nk snart....

 

Pusshejs!

M


Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

får man fråga var i Kina du pluggade?

2009-09-08 @ 13:15:09
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0