Stackars er idag

Nu jävlar smäller det. Klackarna i taket. Hoppas kvinnorna har höga på sig. Annars blir jag besviken. Själv laddar jag. Dricker vin minsan. Tänkte köra på rom, men colan var slut. Dooh. Personalfest!

 

Hörde ryktas att Soundtrack of our lives ska spela. Fan va party. Hoppas det blir så. Ska bli fett. Om ni ser nån vingla på stan sen så är det nog jag. Säg hej.

 

Alltid redo med vinet i högsta hugg. Personalfest here I come...

 

 

 

Nu ska jag svänga mig ut till spåvagnen. Ska bara tömma flaskan.

Pusshejs!

M


Kommentarer
Postat av: cybermorsan

men MARKUS!

2009-09-05 @ 20:56:06
Postat av: Sara

Åh gud ett årsen sist! känns ledsamt nu när man sitter här o mår dåligt! Saknar dig!

2009-09-05 @ 23:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0