Cliffhanger

Just kommit på hur mycket jag älskar flingsalt. Helt seriöst jag tror hela livet blir lite bättre faktiskt. Laga hur äckligt du vill, släng på lite flingsalt och det blir gott.

 

Eftersom jag nu börjat laga mat igen så kan flingsalt komma att behövas allt mer. Alltid på min hylla. My beloved salt. Hmm... vilket kul inlägg det där blev. Kan säga att imorgon. Då smäller det. My god så spännande. Avslöjar allt då.

 

Lookin' fabish med flingsaltet i högsta hugg...

 

 

Nu ska jag kolla på lite TV... surprise...

 

Pusshejs!

M


Kommentarer
Postat av: cybermorsan

Så du menar att min middag ikväll var äcklig eftersom du tog så mycket flingsalt??????

2009-09-02 @ 22:51:52
Postat av: Markus

neeee... flingsalt e ju aaalltid gott :)

2009-09-02 @ 23:07:40
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0