Inte så vacker

Jag skulle ta det lugnt igår. Gick bra tills Körslaget började. Ville typ ta livet av mig. Så sjukt tråkigt program. Va inte svårt att övertala mig att följa med ut. Typ hoppade av glädje över att slippa Körslaget.

Helt otroligt hur man kan vara så snygg på kvällen och så ful på morronen efter. Må så bra på kvällen och så dåligt på morronen. Galet. Vad gjorde ni igår?

Kvällen innan.... fortfarande pigg och fräsch...
Det där är Markus inte-orka-gå-upp-ur-sängen-trött.....not so fab.




Funderar på att göra nått men känner på mig att jag kommer stanna här.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Mira

Så känner jag mig just nu

2009-10-25 @ 14:49:57
URL: http://alwaysmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0